vervolg

20 april 2016 - Abcoude, Nederland

Gister heb ik geen reis verslag geschreven,door dat ik te laat een onderkomen had.
Wel had ik een mooi appartement dat ik mocht gebruiken van een oud werkgever.
Vanochtend heb ik de tijd genomen op op te starten een oud colega waar ik 10 jaar mee heb samen gewerkt , heb voor een heerlijk ontbijt gezorgd en verse koffie .
9 uur van start.
Via de berlagebrug en amsteldijk richting ouderkerk aan de amstel waar ik nog een uitnodeging van een echtpaar kreeg om een kopje koffie te drinken en een praatje zo zie je maar ik kom van dorst niet om.
maar bij de kruising baambrugge ben ik af geslagen richting abcoude.
Hotel gezocht om even te ontspannen , zodat ik m,n reis morgen weer kan voortzetten

En dan nog de spreuk van de dag

Thuis de plaats die je zo waardeertal als je weg bent
Geniet en koester dit gevoel

Gr harry

1. Ilse:
    20 april 2016
    Ha die vaders!! Fijn om weer van je te horen!! Mooie foto's geschoten van ons Nederlandse landschap hoor!! Gelukkig was het vandaag weer mooi weer om te wandelen!! En goed om te horen dat je ook weer een goed onderkomen voor de nacht hebt!! (toch anders dan die tochtige, koude camping,.. ha ha ha!!). En heerlijk dat je zo verwent wordt!! Uitgebreid ontbijtje,.. koffie onderweg,... helemaal leuk!! Nou,.. lekker relaxen in je hotel; en succes weer voor morgen!! Slaap lekker straks!! xxx Ilse (en de hele fam natuurlijk!!)
  2. Eberhard Sr.:
    20 april 2016
    Hallo broer(tje), fijn dat alles zo voorspoedig gaat, je hebt Pa al telefonisch gesproken en daar was hij heel erg blij mee. Ik heb hem beloofd om je "via de computer" te vragen om niet méér dan 25 Km per dag af te leggen, ik heb hem uitgelegd hoe de berichten met de PC gaan en dit vindt hij nog steeds een wonder (ik ook trouwens.) Dus niet meer als 25 Km en goed om jezelf denken is Pa's boodschap. PS. heb je wel reserve schoenen bij je!!
  3. Dirk:
    20 april 2016
    Laat je tentje nog maar voor wat hij is Harry.
    De koude noorderwind houdt nog een paar dagen aan.
  4. Rob:
    21 april 2016
    Hoi Harry lekker geslapen bij Henk even een lekker bedje.
    Kan je er weer tegen in Leiden mag je ook gerust even een tukje doen.
    Gr Rob