Warm

23 april 2017 - Viana, Spanje

Hallo allen
Ben weer terug . Heb vannacht een goede nacht gehad , ik had alleen een kamer voor 20 personen tot mijn beschikking.
Maar vanochtend een spaans ontbijtje gedaan niet dat het veel voorsteld maar je heb wat in de maag.
Koffie is in iedergeval nootzaak voor mij.
Was heel stil en de zon kwam achter mij op.
De lucht is fris en glashelder ,ik heb geluk dat ik hier mooi weer heb en elke dag zo van start kan gaan.
Ik heb mij ook voorgenomen om het de hele dag er over te doen 22 km staat er in de plannig. Dus af en toe pause.
Van ochtend ging er al een clubje om 5 uur weg
Voor mij niet weggelegt ik loop alleen met licht.
Het betekend wel dat ik dan de hele dag alleen loop.en als iemand mij inhaald is hij na een groet, ook zo weer voorbij.
Na 1.5 uur een normaal ontbijt ,was vandaag gelijk m,n middag eten.
Maar vandaag wel zwaar ik had 27 graden onderweg en nergens schaduw.
10 km de berg op, en 10 km berg af met af en toe zo stijl dat het van die knieenbrekers zijn.
Maar mooie vergezichten en vreemde bouwsels onder weg, kon niet echt ontdekken waar het voor dient of diende.
Ik kwam ook nog langs een stuk waar men allerlei boodschappen achterliet
Maar ondertussen scheen de zon al in m,n gezicht en moest nog 4 km = toch op dit pad waar ik liep 1.5 uur lopen.
Heb toch nog een onderdak gevonden inclusief diner en ontbijt voor weinig.
Straks de beentjes strekken en morgen maar weer verder morgen 7 uur starten wand dan moeten we allemaal weg wezen.

Gr harry

Spreuk van de dag.

Het is beter een mij te reizen
Dan om duizend boeken te lezen.

I.H.

1. Erna:
    23 april 2017
    Harry,echt warm dus goed smeren.Mooie foto's ,zijn het niet een soort koelhuisjes?Fijn dat je weer een slaapplaats hebt inclusief eten.Een goede dag morgen
  2. Annemarie:
    24 april 2017
    Wat een mooie omgeving Hary.
    In de stilte van de natuur komt je ware "Zelf' naar boven, waarbij je in alle rust het 'Zijn' kan ontarmen zoals het Is.
    Fijne dag vandaag.