24-4-2016

24 april 2016 - Zaltbommel, Nederland

Lieve vrienden en vriendinnen.
Het is alweer de zesde dag.
Vanochtend vroeg op pad,gestart in buren.
Vandaar naar buurmalsen een piepklein dorpje .daar staat een kerkje wat in 696 gesticht is door suibertus een metgezel van willibrord.
Het is nu eigendom van de ned hervormde kerk.
Daar is het ook mogenlijk om een stempel voor je pelgrimspas te krijgen aangekopt te hebben werd ik ontvangen door de koster.
En onder het genot van een bakkie koffie werdt m,n pas afgestempd.
Kreeg oom nog een uitnodeging om de dienst bij te wonen , waar ik voor bedankte,want de reis ging verder.
Buiten aangekomen waren de weersomstandigheden verslechterd.
Hagel regen sneeuw en wind.
Van buurmalsen naar geldermalsen en in een rechte lijn naaar het zuiden
Meteren Waardenburng Zaltbommel,waar ik een slaapplaats heb gevonden.
Verder. Vandaag was het een gevecht tegen de ementen.
Maar morgen weer nieuwe kansen.
Gr
Harry

Spreuk van de dag

Herinnering
Samen naar de PRACHTIG
IH

1. Ingrid Richter:
    24 april 2016
    Ik hoop dat je krijgt beter weer
  2. Mirjam:
    Hee pap!!

Je zag er goed uit op de Skype! Jmmr van de verbinding! Volgende x beter! Slaap lekker vanavond! En wandel ze morgen xxxx mirjam
  3. Ilse:
    24 april 2016
    Hopelijk houden de elementen zich een beetje in komende dagen....Alhoewel het weerbericht er nog niet heel erg florissant uitziet... Maar goed,...Ze hebben het wel vaker mis,..toch??!!!! ;-) slaap lekker!!! Dikke kus van ons....ilse en fam....
  4. Sam:
    25 april 2016
    Jammer van het weer Harry. Maar op een gegeven moment kan het alleen maar beter worden. Wij hebben met osve een duikweekend achter de rug. Het weer viel mee in zeeland tussen de buien was het droog In de Grevelingen kon je niet duiken vanwege de wind. Verder wel heel gezellig. Nou loop ze maar weer en de groeten van ons allemaal
  5. Eberhard:
    25 april 2016
    Harry we hopen dat het weer beter wordt want wat is het koud je gaat natuurlijk wel richting het zuiden .
    Groetjes Eberhard en Gre