dag 1

18 april 2016 - Grootebroek, Nederland

Het is nu 5.30 ik sta nu op. Het punt te vertrekken ben me nu aan het losmaken van vera en al m.n dierbaren wat mij toch meer moeite kost dan ik dacht straks zal ik de straat uitlopen en alles achter mij laten misschien wel met een veel te zware rugtas 16 kilo waar ik een paar maanden uit leven moet ik denk dat ik alles wel mee heb ik bedank allen die mij een berichtje gestuurd hebben telefoontjes visite we houden contakt gr harry

1. Ruud:
    18 april 2016
    Harry,....je hebt net de eerste (kilo)meters afgelegd van deze grootse tocht. Na alle voorbereidingen van de afgelopen jaren ben je nu echt op weg naar Santiago de Compostella......Zet 'em op, geniet er van en wij volgen je op de "voet" via jouw log!
  2. John:
    Succes vaders!
  3. Sam:
    18 april 2016
    Harry veel plezier en succes. We gaan de mooie verhalen volgen en lopen zo eigenlijk een beetje met je mee. Hoeveel rondjes rotonde heb je nu echt gedaan? maakt toch niet zoveel uit op al die kilometers
  4. Eberhard:
    18 april 2016
    Goedemorgen Harry , de eerste uren zitten erop, het weer was goed om te lopen met het gewicht van de rugzak wordt je vanzelf wel warm.
    Succes en we denken aan je en lopen vanaf de bank met je mee.
    Gre
  5. Ineke en Marcel:
    18 april 2016
    Het avontuur tegemoet. Heel veel succes Harry. Bedankt dat we je mogen volgen.
    Geniet van wat er op je pad komt en vertrouw op je eigen kompas.
    We wensen je een fantastische en onvergetelijke reis!