voorbereiding etape 2

2 mei 2016 - Grootebroek, Nederland

Maandag 2 mei 2016

Hallo allen
Hier weer een berichtje van Harry.
De reis van de Jacobsweg door Nederland,
heeft mij niet het gevoel gegeven dat ik als pelgrim onderweg ben.
Ik heb meerdere pegrims gesproken de de weg gegaan zijn en hebben dat zelfde als ik ervaren.
De ervaring als pelgrim ervaarden zij pas goed vanaf Saint Jean Piet De Port waar de bewoners en mede pelgrims op een lijn stonden.
Daarom heb ik besloten mijn pelgrimstocht
In 2 etapes te doen.
Eerst Nederland wat ik nu achter mij heb liggen .
En dan eind Mei door te reizen naar Saint-Jean-Piet-De-Port en van daar uit naar Santiago de Compastella.
Een wandelreis van nog ruim een maand.
Ik hoop dan daar te vinden wat ik zoek.
Daar zal ik dan weer over schrijven in m,n blog
Dus nog 4 weken wachten.
Nogmaals bedankt voor alle reakties die ik van jullie ontving.

Zal jullie niet onthouden van de spreuk van de dag.

DE HORIZON
BIJFT EVEN VER

Groet
Harry

1. Ilse:
    2 mei 2016
    Ha die pa!! Gaaf dat je je tocht vanaf saint Jean piet de port gaat beginnen eind van deze maand!! Kan me voorstellen dat het vanaf daar heel anders is dan hier!! En dat je daar ook veel meer het gevoel van pelgrimeren kan ervaren!! Ik kijk nu al uit naar je verhalen op de blog!!! Goede voorbereiding gewenst, en tot snel maar weer!!! Xxx ilse en de fam
  2. Eberhard:
    2 mei 2016
    Ik hoop dat je wel genoten hebt op een zonnig terras van een lekker Belgisch biertje en de echte Vlaamse friet en het mooie weer. Gre en Eberhard
  3. Mirjam:
    3 mei 2016
    Tot over 4 weken op je blog,,.. Ik kan niet wachten!! XXX
  4. Eberhard Sr.:
    3 mei 2016
    Hallo Harry, ik las net in je blog dat je de tocht tot eind Mei hebt onderbroken, gisteravond heb ik je nog een appie (néé néé...geen apie!) gestuurd met het aanbod om uit te rekenen hoeveel % van de reis je nog voor de boeg had, maar dat kan nu wel even uitgesteld worden. Nog bedankt voor de mooie foto's die je doorgestuurd hebt, en we spreken elkaar weer. Groetjes Map en Eberhard.
    PS. Ik ben even in de auto gestapt en ben richting HORIZON gereden, en....de spreuk klopt, de HORIZON schuift gewoon mee!!