Afstelling

21 april 2016 - Maarssen, Nederland

HAllo allen
We zijn weer een dag verder
21 April alweer vanochtend vroeg uit de veren had redelijk geslapen stevig ontbijt genomen en weer op pad ik volg de kaart en dan kom je echt op de mooiste plekjes
En door dorpjes waar uk het bestaan niet van wist
Ik liep op zandpaden langs oevers en door polders waar het slootwater kristal helder is
Dus ik zag alles weer wat in het water woond
Rietvoors snoeken exetra
De reis gin ditmaal van af abcoude naar baambrugge loenersloot dan loenen aan de vecht en dan langs de vecht waar het voor de bewoners mooi vertoeven is dan nieuwersluis scheendijk tot het centrum van maarsen dat was dan 29 km toen had ik het wel gehad wand onderweg ben ik aan het afstellen geweest van schoenen hoe strak of los moet dat nu en m,n rugtas hoe hoog of laag.
Maar na verschillende pogingen , heb ik het nu onder conterole.
Het draagt nu beter.
Maar het blijft 16 kg.
Ik ben nu in maarsen ,een overnachting in
Harry,s home moet goed wezen met zo,n naam
Morgen een nieuwe dag ben benieuwd , waar ik uit kom
Groetjes harry

1. Anita:
    21 april 2016
    Zo... Wat een wandeling weer vandaag! Leuke foto's ook... Heb ff Harry's home gecheckt... Leuk om te zien waar je zit. Nou, eet smakelijk voor nu. Hopelijk heb je een goede nacht, en kun je er morgen weer tegenaan. Ben benieuwd wat jou morgen brengt. X Anita
  2. Eberhard:
    21 april 2016
    Je wist niet ( en wij ook niet) dat Nederland zo mooi is, je hoeft niet zover als je maar kijkt en het zien wilt,dan is het overal mooi.
    Veel plezier en rust goed uit in Harry ,s home energie op doen voor de volgende etappe. Eberhard en Gre
  3. Mieke en Martien:
    21 april 2016
    Hoi Harry, leuk om je reisverslagen te lezen en de reacties te zien. Heel veel sterkte, en doe rustig aan. Geniet van de mooie natuuren de rust. Groetjes we denken aan je. M&M. OSVE
  4. Willem:
    30 april 2016
    Ik heb u ontmoet langs de Vecht bij Breukelen op 21 april.
    Leuk om de belevenissen te lezen onder weg naar Santiago.
    Goede reis.

Groeten Willem