Wat hebben we weer beleefd

21 april 2017 - Estella, Spanje

Ja wat heb ik vandaag beleefd , als ik bij gisteravond om een uur of 10 zou ik zeggen veel normaal ga je s,nachts slapen en dan beleef je niet zo veel .
Er was een italiaan die wist met z,n gesnurk 13 mensen wakker te houden ,hij lag boven mij in het stapelbed hoe ik ook tegen de bovenkant trapte niets hielp.
Dan er maar opuit sommigen gingen al zeer vroeg op pad, wat ik zelf niets vind om dat de paden niet geschikt zijn om in donker en behulp van een klein zaklampje te lopen
Ik wacht wel tot het licht is hier is dat s,morgens om ongeveer 8 uur.
Onderweg had ik ongeveer het zelvde landschap,en stralend mooi weer
Ik heb vandaag 18 km afgelegt,voor vandaag mooi.
Heb ook weer een slaap plaats gevonden met een ontbijtje.
Toen ik naar de prijs vroeg blijkt dat dat op vrijwillige basis te zijn.
Toen maakte ik het plan 10 euro maar alss ik wakker wordt van gesnurk gaat er weer een euro af.
Even later moest ik mijn plan weer bijstellen
Wand de 2 spaanse mannen die hier op vrijwillige basis werken( spreken perfeckt nederlands) nodigde mij uit om met ze te eten is natuurlijk altijd makelijk hoef ik niet de stad in.
De rest wel.
Maar daar in tegen heb ik nog een klein timmermans klusje gedaan, kon ik doen om dat ik zo,n mooi zakmes van zoon john en dochter leonie gekregen heb
Vrienden het enigste wat mij nog te doen staat is goed slapen morgen weer een dag

En dan nog
De spreuk van de dag

Niemand verdwaalde ooit op een rechte weg

IH

1. Mirjam:
    21 april 2017
    ZieT er mooi uit daar!!!
    En slaap lekker alvast!
  2. Joke:
    21 april 2017
    Hoi Harry, ik heb je blog opgezocht en zie dat je weer op weg bent. Elke dag gebeurt er wel wat lees ik. Het ziet er mooi uit, nu maar hopen dat het goed blijft gaan. dus rustig aan. Voor vannacht wens ik je in ieder geval een slaapplek zonder luidruchtige slaapmaatjes. Succes, geniet, groetjes, Joke
  3. Erna:
    22 april 2017
    Nou broer ,stap voor stap kom je er wel.Lekker eten zo op de foto en een goede daad,dat alles op 1 dag.Hopelijk een rustige nacht en succes voor morgen.