Een nieuwe start.

19 april 2017 - Uterga, Spanje

Hallo lieve mensen.
Ik ben weer op de plek des onheils.
Waar ik een jaar terug gestopt ben ga ik nu weer verder.
Ben gister op de trein gestapt,en ben na 26 uur treinen in pamplona, daarna een taxi
En mij na de herberg laten rijden.
Was geen luiheid maar voor vandaag genoeg.
Morgen rustig richting het westen piano an noemd men dat.
Eerlijk gezegd tekort getraind, moet ik maar onderweg doen.
En kijken hoe het gaat,misschien maken we nog wat mee op de zwerftocht door noord spanje.
Zal in ieder geval elke dag wat op m,n blog schrijven,zodat ieder een beetje bij blijft.
Op het moment is het hier in uterga 16 graden celcius , onbewolkt maar zeer veel wind.
Morgen het onbekende tegemoed.
Gr jharry

1. John:
    19 april 2017
    Niet eens meer aan je blog gedacht om te controleren :) maar gelukkig, hij doet het nog! Have fun!
  2. Herman:
    19 april 2017
    Super Harry, ik ga je spannende verhalen weer volgen. Zet 'm op en succes.
  3. Ad van Antwerpen:
    19 april 2017
    Wij wensen je veel succes en loop ze.

Groetjes Ad en Anneke xx
  4. Eberhard:
    19 april 2017
    Succes Harry, en vergeet niet te genieten van alles wat je ziet en hoort onderweg. Eberhard en Gre
  5. Annemarie:
    19 april 2017
    Goed te horen van je nieuwe start, Harry heerlijk genieten en je weet de aanhouder wint, succes, groetjes Annemarie en Sjaak
  6. Anne:
    Buon Camino Harry!!
  7. Nico:
    19 april 2017
    Veel succes en nu volhouden tot Compostella. Deze keer zal het vast wel lukken en zal het een hele belevenis zijn om daar aan te komen. Gr. Anneke en Nico
  8. Erna:
    20 april 2017
    Harry ,veel succes en hoop dat je goede ontmoetingen hebt onderweg die van jouw droom een mooie reis gaan maken.Erna
  9. Ilse:
    20 april 2017
    Hee lief vadertje!!! Fijn om je eerste blog weer te lezen!! Een super mooie reis gewenst! En ik ga heerlijk genieten van je avonturen!!! Dikke kus van ilse