Verder westwaards

27 april 2017 - Villambistia, Spanje

Vanochtend vroeg uit
M,n slaapzak.
De meute was al wakker van de kou.
Zelf geen last van gehad.
Bakkie koffie en wegwezen
Buiten gekomen stond de termometer op 1 graad.
Naar het westen maar weer.
Af en toe een sneeuwvlok dus het viel allemaal wel mee.
De wegen waren hier minder stijl dan dat ik gisteren had
Wel weer prachtige vergezichten.
Ook nog een stuk langs de snelweg gelopen,dan valt het pas op hoeveel lawaai dat geeft.onderweg nog een kerk bekeken,die aan de binnen kant verguld was.de kerk aan de buitenkant zit volooievaars nesten .Aan ooievaars hier geen gebrek.
Ook zag ik nog een kerk die voor een groot deel in de rotsen was gehakt.
Eind van de middag moest ik nog schuilen voor een hagel en sneeuwbui.de pelgrims die daar waren bleven in het dorp,maar toen het weer opklaarde ben ik nog 3 km verder gelopen.
Dat werd wel beloond hier zijn we met z,n drieen en het ziet er perfeckt uit.
Goede bedden diner ontbijt en dat voor een vriendenprijs van 15 euries
Heb op tv de spaanse weerman proberen te volgen vanacht 2 graden en overdag 14 graden goed wandelweer zou ik denken
Ik wacht het af

Gr harry

1. Annemarie:
    27 april 2017
    Mooie luchtfoto's Harry, duim voor je dat de temp goed is morgen. Gr Annemarie en Sjaak
  2. Mieke en Martien:
    28 april 2017
    Hoi Harry, succes het lijkt tot nu toe allemaal erg voorspoedig te verlopen
  3. Erna:
    Mooie vergezichten ,mooie kerk.Blij dat t tot nu toe goed gaat!Succes weer en maak je me niet zo vroeg meer wakker?groetjes en liefs je zus
  4. Ans:
    28 april 2017
    mooi Harry dat je ook de tijd neemt om een kerk van binnen te bekijken en zo even rustig tot jezelf komt.
  5. Anita:
    Top pap!! Leuk om te lezen.. we appe!