Op weg

20 april 2017 - Cirauqui, Spanje

Hallo allen
Vandaag de start gemaakt
Was nieuwschierig naar mij zelf
Wand echt fit ben ik niet,beetje pijn in de onderrug maar dat mag de pret niet drukken.
Vanochtend ben ik 7 uur 45 van start gegaan en op m.n gemak richting het westen.
Vanochtend koel en helder, maar gaandeweg werd de zon warmer en de harde wind van gister was op.om 10uur de jas maar uit en onder weg opzoek naar een stevig ontbijt,wan het ontbijt in de herbergen is vandien aart dat ik daar niet tot de middag op draaien kan.
In punta la reine een ontbijt gevonden
Wat bestond uit gebakken becon 2 eitjes en een soort gebakken aardappel.
In punta la reine ben ik over de beroemde zesbogen brug gewandeld , die 1200 jaar terug speciaal voor pelgrims gebouwd is,dus er zijn al heel wat voetjes overheen gewandeld vandaar doorgelopen naar een herberg.waar ik nu een slaapplaats gevonden heb.
Was vandaag een prachtige route,tussen de graanvelden en wijnvelden,en zo te zien is er volgenjaar genoeg brood en wijn
Zal een paar foto,s mee sturen
En tot morgen
Groet harry

1. Herman:
    Stoer.......
  2. Erna:
    20 april 2017
    Hoi Harry ,hoop dat je de rugpijn eruit kan lopen.Gelukkig heb je nu mooi weer .groetjes
  3. Lida en Enrico:
    Hallo Harry succes met je lange wandeling. Groetjes
  4. Eberhard:
    20 april 2017
    Harry, ik hoop dat het daar warmer is als hier
    En het beste met je rug .
  5. Marcel:
    21 april 2017
    Goed bezig Harry, moet prachtig zijn om door die mooie omgeving te lopen.
    Veel succes op je tocht de komende weken.
  6. Annemarie:
    21 april 2017
    Harry, top foto's, geeft een goede indruk van wat je ziet in je voettocht.
    Hou je rug warm en je verstand op nul, dan kom je er wel. gr Annemarie en Sjaak
  7. Sam:
    21 april 2017
    Nou Harry, ik hoop dat het deze keer lukt. Dan kan je dit van je Bucket List afhalen, want ik merk dat het je niet loslaat. Maar met jouw kracht en doorzettingsvermogen heb ik er alle geloof in dat het nu wel lukt. En dat de pech maar ver weg mag blijven
  8. Ans:
    21 april 2017
    hallo Harry, knap van je om je idealen te verwezenlijken, veel succes.
    gr. Ans