2e fase

23 mei 2016 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Hallo allen .
Hier ben ik weer.
De tweede fase is begonnen.
Vanochtend vroeg op.Ben door vera naar het station gebracht.
En heb de trein naar st jean de port genomen.
Tot halfweg frankrijk veel regren
Daarns opklaringenenaan het eind van de treinreis mooi weet en een aangename tempratuur.
Heb gelijk reen slaapplek gezocht inclusief
Diner en ontbijt.
En morgen zien we verder.
Gr harry

1. Annemarie:
    23 mei 2016
    Top dat je je reis weer heb hervat Harry, hoop dat je beter weer treft en natuurlijk vindt waar je naar op zoek bent.

*Je bent nooit alleen, als je in je hart kijkt, draag je een ieder mee die voor jou belangrijk is en daar kan je innerlijke krachten in vinden voor je tweede deel van je pelgrimstocht,

Namaste, groet annemarie
  2. Henrie:
    23 mei 2016
    Succes met het vervolgen van je pelgrimstocht.
  3. John:
    23 mei 2016
    Das lekker, in een dag aan de andere kant van Frankrijk.
    Succes de komende maand! We zien je dan weer!
  4. Nico:
    23 mei 2016
    Je hebt in ieder geval al een paar mooi foto's.
    Succes weer met het vervolg van je pelgrimstocht.
  5. Erna:
    24 mei 2016
    Geweldig broer ,hoop dat je nu vindt waar je naar op zoek was .Saamhorigheid bij de mensen onderweg ,mooi weer en alles wat je wensen kan .groet Erna
  6. Anita:
    24 mei 2016
    Succes met het vervolg van je reis. Foto's zien er prachtig uit, net als het weer:) Leuk om je verhalen nu weer te kunnen lezen.. Enjoy!! X
  7. Ilse:
    24 mei 2016
    Hee vadertje.... Gave foto's.. En top dat je mooi weer hebt!!! Succes met je reis!!!! Ik kijk uit naar je verhalen!!! Dikke kus van ons allemaal!! Ron ilse lisa Rafael en de kleine
  8. Eberhard:
    24 mei 2016
    Veel succes met het vervolg van je pelgrimstocht we hopen dat je beter weer hebt dan in de eerste fase.
    Geniet ervan
  9. Ans:
    24 mei 2016
    ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen,ik wens je een waardevolle reis , nog heel veel mooie dagen, en ik lees met belangstelling je reiservaringen. succes.
  10. Rob:
    24 mei 2016
    Oké Harry hou de ketel op stoom.
  11. Ineke en Marcel:
    25 mei 2016
    Goedemorgen Harry, leuk om te zien dat je aan de 2e fase bent begonnen. Wij blijven je volgen en zijn erg nieuwsgierig naar je verhalen en belevenissen. Geniet van de nieuwe omgeving. Heel veel succes op weg naar Santiago.

Groeten van Ineke en Marcel