over de berg

27 mei 2016 - Uterga, Spanje

Vanochtend werden we gewekt met muziek. 6.00.uur.
Ontbijt stond klaar 2 broodtjes en een kopje koffie..
Dan maar weer richting het westen,door de stad maar duurd toch 2.5 uur voor je de stad uit bent.
Kan men gelijk zien hoe de stad ontwaakt.
En dan voor mij nog een berg dus weer een bekliming.van 9.30 tot 13.30.onder tropische omstandig heden 27 graden.
Het mooiste weer van de wereld.en prachtige vergezichten l
De eerste tijd nog met nog een nederlander
Mee gelopen maar ik ging te langzaam,niet zijn ritme .
Eenmaal boven was ik bij het pelgrimsmonument daar eerst maar een pauze inlassen want de afdaling begint gaat heel wat worden kan er natuurlijk niet als een berg tegen op kijken.
Was zeer heftig maar beneden aan gekomen heb ik weer een herberg gevonden.ik stuur nog wat plaatjes voor een indruk
Gr harry en tot het volgende
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eberhard:
    27 mei 2016
    Het voordeel van alleen lopen is dat je je eigen tempo kan lopen , zie je er als een berg tegen op tegen de berg? Maar je moet ook weer naar beneden en dat alles onder de zon maar je ziet wel wel mooie dingen onderweg en af en toe een babbeltje breekt de dag nou Harry wandelse weer morgen en we genieten iedere keer weer van je verhaal.gre
  2. Ilse:
    27 mei 2016
    Wauw pap!! Respect hoor,... En de foto's zien er weer echt te gek uit!!! Wat een reis......super dat het mooiste weer van de wereld je vergezeld!!! Hopelijk mag dat nog een tijdje zo blijven!!!!! Xxx
  3. Arian:
    1 juni 2016
    Hoi Oom Harry, hoe gaat het? Al paar daagjes geen reisverslag. Good luck daar met de pelgrims! Groetjes, Arian.