richting pamplona

26 mei 2016 - Pamplona, Spanje

Hoi allen.
Vandaag weer vroeg op pad 6,15 uur.
Waarom zo vroeg.
Bijna geen oog dichtgedaan,8 man op een slaapzaaltje het leek wel een dierentuin qwa geluiden hoesten snurken plus krakende bedden en nog wat bijgeluiden.
Wegwezen. Op zoek naar een ontbijt.
In het begin van de ochtend bewolk en af en toe mizzer. Maar pas na vier uur lopen restorant gevonden
Dus gelijk maar de lunch er ook bij.
Na dat de inwendige mens versterkt te hebben er weer op aan.
Maar de afdalingen ,daar heb ik een klus aan.maar het went wel.(hoop ik ).
De zon breekt door,en vanmiddag 25 graden.
Echt spaans weer.
Foto,tje gemaakt wat rond gekeken, mede pelgrims gesproken en om vijf uur binnen,
Wasje gedaan en nu opzoek naar war te eten.
Gr harry

Spreuk van de dag.

De camino is een leraar
Die je terug brengt
naar wat essentieel is

I H.

1. Ilse:
    26 mei 2016
    Ha die vadertje!! Gave foto's en goed om te lezen dat je in ieder geval goede temperaturen hebt!! Wat een mooie omgeving!! Kan me voorstellen dat het echt genieten is!! Hopelijk slaap je vannacht wat beter... zonder bijgeluiden ;-)
    Succes met de bergachtige omgeving,.. en een mens is inderdaad nooit te oud om iets te leren!!! Fijne avond en ik kijk uit naar je vervolg verhaal!!
    Dikke kus Ilse
  2. Eberhard:
    26 mei 2016
    Beginnen op een lege maag? Afdalen is zwaar dat komt op de knieën aan maar alles went veel wandel plezier en rust vooral goed uit en liever niet in een dierentuin maar op een heerlijk bed . Gre
  3. Jos en Mirjam:
    27 mei 2016
    Zo je eerste dagen zitten er weer op. Wij hopen dat je nu een beter gevoel erbij hebt. Het ziet er in ieder geval mooi uit daar. Heel veel succes en voor vanavond maar oordopjes in doen. Je moet toch slapen anders hou je dit niet vol. Groetjes!!!!!!!!!