dag 1

18 april 2016 - Schardam, Nederland

Vandaag18 april 2016
Het is de groote dag dat ik gestart ben om een voetreis te maken naar Santiago de compastela vannacht redelijk geslapen maar de wekker ging 4.45 af wand ik wilde vroeg op pad eerst nog een stevig ontbijt en een overheerlijke koffie van vera toen af scheid genomen een dikke knuffel en toen er vandoor buiten aangekomen hing er een groot spandoek dat ik er vandoor zou gaan en met de beste wensen de afstand gemaakt door mijn kinderen aanhet einde van de straat een eenrichtingspijl met de tekst santiago de compastella. Ren nog een pijl dat ik terug kan ik heb m.n kans gehad en heb het genegeert na een wandeling van circa 10 km kwam ik weer een bord tegen dat ging door tot schardam dat us voor mij voor vandaag het eindpunt en ik weet niet tot hoever dat nog doorgaat dus verdwalen is op dit moment niet mogelijk morgen is er een nieuwe dag we zullen meemaken wat die brengt nu sta ik op een camping waar niets is alleen veel koude en wind eerst maar de nacht doorbrengen en dan verder gr harry

1. Eberhard Sr.:
    18 april 2016
    Succes gewenst met je voetreis (niet stiekum liften) naar S.d.C. De éérste dag is
    goed verlopen begrijp ik, je had véél te lezen onderweg,en misschien blijft dat nog
    wel een tijdje doorgaan, (toch zullen de borden eens opraken). Nogmaals we hopen dat alles zo probleemloos mogelijk zal gaan, groetjes Map en Eberhard.
  2. Nico:
    18 april 2016
    Stoer hoor Harry dat je dit avontuur aangaat. Je eerste dag begon volgens mij gelukkig met een zonnetje. Heel veel succes met je voettocht
  3. Ilse:
    18 april 2016
    Heee stoer vadertje van me!!! Een mooie eerste dag zo te lezen!!! Slaap lekker je eerste nacht!!! Hopelijk is het niet te koud..Maar vooral,..Dat je de nacht een beetje doorkomt zonder mam ! Dikke kus van ons...Ron ilse lisa Rafael en....
  4. Ineke en Marcel:
    18 april 2016
    Schardam aan het winderige markermeer, daar heb je nog uitzicht op het Hoornse Hop. Nog dicht bij je roots Harry. Je gaat in ieder geval de goede kant op, het zal waarschijnlijk steeds mooier weer worden. Heel veel succes en plezier op je tocht. Groet Marcel
  5. Jos en Mirjam:
    18 april 2016
    Zo, de kop is er af. Je eerste dag zit er op met aardig mooi weer. Goed gedaan, hoor!
    We hopen dat je vannacht een beetje kunt slapen. Alvast welterusten! En voor morgen gezond weer op en succes. Groetjes van ons
  6. Anita:
    18 april 2016
    Hoi papa!! Goed om van je te horen.. Hopelijk is het te doen vannacht in je tent. Succes he! X Anita
  7. Mirjam:
    18 april 2016
    Hee Vaders, Hopelijk bevalt je nieuwe mobiele huis! De wifi bij de camping doet het in ieder geval! Op naar dag 2! Slaap lekker voor straks! XXX
  8. Erna:
    20 april 2016
    Mooie foto s van je eerste dag ,hoop dat ze bij de volgende wel warme koffie voor je hebben .Groetjes en in gedachten ben ik bij je