weer een dag

25 mei 2016 - Zubiri, Spanje

Na gisteren opgestaan met spierpijn,maar ik was niet de enigste.
6.30 al aan de wandel wand het is weer een lange dag.
Ontbijt was er niet, moest ik eerst _5 km voor lopen.maar was de moeite waard.
Vandaag ook lange beklimingen en lange afdalingen waar ik nog niet goed in ben.
Maar wat niet is kan nog komen.
Ondanks dat het weer een lange dag was,
Werd het beloond met prachtige vergezichten en voor je het weet is de dag al weer om.
Had gelijk een slaap plaats gevonden.
En ben nu in de cafetaria wat eten
Voor de rest weinig zit nu met een paar mede pelgrims wat verhalen uit te wisselen..
Morgen gaat het richting pamplona,hoop dat er geen stieren rond rennen,want met m,n rugtas ben ik niet zo snel.voor de rest weinig nieuws van het pelgrimfront.
Gr Harry

1. Erna:
    25 mei 2016
    Harry,niet leuk zonder ontbijt op pad maar hoop dat je later lekker gegeten heb . Inderdaad niet te hopen dat je stieren tegenkomt ,denk t niet .Spierpijn verdwijnt wel tijdens het lopen ,sterkte ermee
  2. Joke:
    26 mei 2016
    Hoi Harry, vandaag je blog gevonden, wat een tocht . Sterkte met de spierpijn, succes en geniet er van