koningsdag hiep hiep hoera

27 april 2016 - Vessem, Nederland

Vanochtend vroeg op 6.30 regen het begind al te wennen .
De b&b was zo een soort van zelfbediening.
Eitje koken broodje maken und so weiter und so vort.
Alles weer schoongemaakt,en dan naar de eigenaar even afrekenen.
Geen kip te bekennen, dan maar een briefje als dank en het verschuldigde bedrag op tafel gedeponeerd.
Had wel m,n rugtas in een hoes gedaan wand heel lang in de regen wordt het toch nat.
Een mooie oranje kleur ,doe ik toch nog wat aan koningsdag.
De reis van vandaag verschilde niet veel met die van gister wel minder regen maar toch nog veel prut of tewel dubbele zolen en daar krijg je loofe benen van.
Wand ik had een zware dag.
Heb nog wel een uurtje gezelschap gehad van een man die met de fiets meeliep.
Hij vertde mij dat hij ook naar santiago was geweest met de fiets ook al had hij nieuwe heupen en nog veel meer bla bla bla en zo voorts.
S,middags 4.00 aan gekomen in vessem in het pelgrimshuis waar ik goed ontvangen ben met koffie en een praatje.
Vanvond goed gegeten maccaroni soep vooraf en de ouderwetse flaflip
Ik hou het weer voor gezien morgen meer