26 4 2016

26 april 2016 - Oisterwijk, Nederland

Hallo vrienden hier ben ik weer.
De geplande reis voor vandaag was den bosch vessem .
Maar is in deze weersomstandigheden niet uitvoerbaar.
6.45 werdt ik gewekt door de hagel stenen op dak. Het zal wat woden vandaag , we zien wel . Eerst maar eens ontbijten,de waard had voor mij een perfekt ontbijt gemaakt voor iemand die op pad gaat alles was overvloedig . Hotel all in in den bosch.
Mijn startplaats begon bij de jacobs kerk,en vandaaruit richting vught en in de regen en hagel.
Langs het pad wat ik ging vond ik een plastictas van dirk van de BROEK nieuwschierig als ik ben ,even kijken jawel een zeer mooie JAS toch wel leuk een jas in een broek heb hem bij de manege maar aan het hek gehangen zal wel uit die buurt komen.
De regen stopte en ik begon weer te drogen, tot ik in het dorpje Esch aankwam maar de buurtbus vond het nodig om door een diepe plas te rijden waar ik net stond.
Dan maar een tweede poging om te drogen.
Het weer werdt er niet beter op en de paden ook niet ik kreeg steedts meer prut teverwerken en dan loop je met dubbele zolen.
Na verschillende uren door de prut banjere ben ik van m,n pad afgedwaald naar Oirschot waar ik onderdak en eten heb.
7 uren aan de wandel met dit weer vind ik genoeg en je komt niemand tegen met dit weer VREEMD
een nieuwe dag een nieuwe kans
Groet Harry

Spreuk van de dag

Super vacantie naar Belgie
Ijsjes eten B.V

I . H.

1. Brigitte:
    26 april 2016
    Potverdorie Harry, de weergoden zijn je niet best gezind. We zullen voor het slapen maar een anti-regendans doen!
    Groetjes en laat je niet van je sokken spoelen! Brigitte &Raymond
  2. Henk:
    Harry,

het mag dan bij jouw regenen, ten noorden van jouw pad komt er erg veel hagel en natte sneeuw naar beneden. Daar zijn de wegen glad en glibberig en het is nog koud ook en ook daar kom je geen mens tegen, dus er is hoop.
    Toch nog een goed bedoeld advies: loop niet steeds naar de grond te kijken, de wereld is zoveel wijder.
    En toch ........ (dit is een spreuk die wij ooit eens kregen)
    Groet Henk en Angèle
  3. Anita:
    Lijkt wel survivalen!!;)
  4. Enrico:
    26 april 2016
    Zo broer als je met dit weer aan de wandel gaat ben je in mijn ogen een echte die hard zal de weergoden hartig toespreken . Groetjes Lida Enrico laterrr.
  5. Dirk:
    26 april 2016
    Met zulk weer heb je meer aan een duikpak, Harry.
    Deze omstandigheden dwingen nog meer respect voor jou af!
  6. Rob:
    27 april 2016
    Harry .
    Nederland is een regenland harry daarom is alles hier mooi groen.
    Zet hem op. Gr Rob en de rest.
  7. Reinier:
    27 april 2016
    Op Koningsdag komen we elkaar vaak tegen op het plein. Las vandaag je blogadres voor het eerst via Whatsapp. Weet nu waarom ik jevandaag niet tegenkwam. Ik zal je blijven volgen Harry en ik zie je op de volgende Koningsdag. Blijf heel!