na zonneschijn komt regen

23 april 2016 - Buren, Nederland

Vandaag de zesde dag had ik na 5 dagen mooi weer storm hagel en regen de start van vandaag begon in het plaatsje odijk richting cothen een pad wat langs de kromme rijn voert richting wijk bij duurstede.
Maar jammer genoeg liep ik daar te snel.
En heb de afslag gemist , wat 4 km omlopen betekend.
Een uur later in rijswijk , waar ik uitkeek naar een overnachtingsplek omdat ik het voor vandaag wel genoeg vond.
Maar helaas geen gehoor bij de b&b de volgende b&b is 10 km verder .
Voor de zekerheid eerst maar gebeld,gelukkig plaats bij aankomst trof ik een vriendelijke gastvrouw die mij met koffie en broodjes ontving.
Heb hier nu een kamer met douche en eigen keuken hele maal toppie
Gr harry.

Spreuken van de dag
Als ik een vulkaan was dan kon ik de hele dag roken en zou iedereen zeggen
Kijk hij werkt.

Als je schoenen afgedragen zijn is de kracht van het leer in je lichaamsvezels over gegaan

I H

1. Ilse:
    23 april 2016
    Ha vaders!!!! Jammer dat je regen had...En ook nog eens 10 km verderop moest voor een slaapplaats. Hopelijk staat er een goed bed in deze benb voor je, en kan je vannacht lekker slapen!! Dikke kus...ilse en fam...
  2. Anita:
    23 april 2016
    Zo.. 10 km:/.. Dat is pittig!! Maar goed, je bent aangekomen:). Slaap lekker!!
  3. Erna:
    23 april 2016
    He Harry ,vervelend zeg slecht weer en 10 km omlopen. In Odijk woont die pastoor Adri Verweiij Wel fijn dat je weer een goed onderkomen hebt voor vannacht .Slaap lekker en een goede dag morgen .Erna
  4. Enrico:
    24 april 2016
    Hoi Harry als ik 25 plus 14 kilometer bij elkaar tel is dat wel erg veel denk wel aan zelf fijn weekend laterrrr.
  5. Jos en Mirjam:
    24 april 2016
    Hey Harry, je bent nog in Nederland, hé! En daar regent het nou eenmaal regelmatig. Maar je gaat nog steeds de goeie kant op. Wat leuk zo bij Ria en Arnold vertoeven. Succes!!!!!!!
  6. Peter en carmen:
    24 april 2016
    hoi broer,je bent al aardig op weg,de foto's die je hebt laten zien vonden wij erg mooi.
    Jammer dat het weer je nog niet mee zit,maar dat zal na mate je richting zuiden gaat alleen maar beter worden.We volgen per dag de verrichtingen en wensen je een voorspoedig vervolg van je (voet)reis.Pa heeft nu net ook de plaatjes bekeken en wij hebben je verslag voorgelezen,hij was erg onder de indruk.Liefs Carmen en Peter.
  7. Rob:
    24 april 2016
    Oké harry hou het lijf lekker op stoom een kilometers meer of minder maakt niet uit.
    Tussendoor even een lekker sigaret en je kan er weer tegenaan. Gr Rob
  8. Nicole Heins:
    24 april 2016
    Wauw, dat ik een stoere oom heb wist ik al. Maar dit is wel echt heel vet! Superleuk om de verhalen te lezen en foto's te zien.
    Veel succes. Groetjes van Nicole
  9. Mechteld Bloeme / Ronny Susan:
    24 april 2016
    Dag Harry, ik ben Mechteld van de koffie in Abcoude. Vandaag moest ik aan je denken met al die regen en hagelbuien. Veel respect voor je. Succes en hopelijk iets beter weer de komende dagen. We zullen je volgen.
  10. Dirk:
    24 april 2016
    Je hebt het weer niet mee, maar de wind in de rug is wel een voordeel.
    In gedachte loop ik met één been met je mee. :)