25 april 2016 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Hallo allen.
Ben weer iets verder het was vandaag koud en guur en nergens beschutting.
Ik was vanochtend al vroeg op
Eerst maar een stevig ontbijt naar binnen werken wand ik moest dat zelf verzorgen wand de vrouw met de b&b was aan de rolstoel gekluisterd.
En ik had toestemming om een lunchpaket te maken en ook wat fruit mee te nemen.
Alleen met afrekenen verzo ht de dame mij ,of ik het beddengoed wilde afhalen in de wasmand doen , en het hele kleine afwasje te doen .
Dat gaf 10 euro korting
Snel verdiend toch.
Dan maar weer zuidwaards.
De stad door en dan richting Bruchem.
Vandaar naar Hedel en van daar naars,Hertogenbosch en hier heb ik een slaapplaats gevonden.
De stad hier is vrij groot want als je de stad binnen komt heb je nog een wandeling van 2 uur.
Heb ook al een stempel in de st janskerk gehaald . En mijn avondeten maar even bij de viskar.Moet ik mee toekomen tot morgen ochtend.
Maar goed ,ik heb vandaag het land van maas en waal gezien
Morgen de laatse routekaart richting belgiese grens hoop voor mij zelf op mooi weer maar ja april doet wat hij wil
Gr van

Spreuk van de dag

Leuk je passie
Voor mooie muziek
I H

1. Ilse:
    25 april 2016
    Nou vaders,... wat een weertje zeg,... voor morgen ziet het er ook niet zo goed uit, woensdag ietsje beter,.. en DAN komen er als het goed is een paar redelijk goede dagen (zag ik op het weerbericht van de buienradar). Ook gaat de temperatuur met een paar graadjes omhoog,.. dus dat is lekker!! En wat ben je al dicht bij de grens met België zeg,.. ondanks dat je lopend bent, gaat het best hard!! :-) ha ha ha!! Toffe foto's maak je onderweg hoor!! We houden je vanuit hier in de gaten hoor!! Slaap lekker vanavond en we wachten weer op een nieuw verhaal!! xxx Ron, Ilse, Lisa , Rafael en onze hele kleine ukkepuk,.....
  2. Mieke en Martien:
    25 april 2016
    Hoi Harry, leuk om je verslagen te lezen. We zijn net weer terug uit Zeeland van ons duikweekend. Sterkte en we zullen duimen voor beter weer.
  3. Hanneke:
    25 april 2016
    leuk je verhalen Harry, ik ga je volgen.