25 april 2016 - 's-Hertogenbosch, Nederland

Hallo allen.
Ben weer iets verder het was vandaag koud en guur en nergens beschutting.
Ik was vanochtend al vroeg op
Eerst maar een stevig ontbijt naar binnen werken wand ik moest dat zelf verzorgen wand de vrouw met de b&b was aan de rolstoel gekluisterd.
En ik had toestemming om een lunchpaket te maken en ook wat fruit mee te nemen.
Alleen met afrekenen verzo ht de dame mij ,of ik het beddengoed wilde afhalen in de wasmand doen , en het hele kleine afwasje te doen .
Dat gaf 10 euro korting
Snel verdiend toch.
Dan maar weer zuidwaards.
De stad door en dan richting Bruchem.
Vandaar naar Hedel en van daar naars,Hertogenbosch en hier heb ik een slaapplaats gevonden.
De stad hier is vrij groot want als je de stad binnen komt heb je nog een wandeling van 2 uur.
Heb ook al een stempel in de st janskerk gehaald . En mijn avondeten maar even bij de viskar.Moet ik mee toekomen tot morgen ochtend.
Maar goed ,ik heb vandaag het land van maas en waal gezien
Morgen de laatse routekaart richting belgiese grens hoop voor mij zelf op mooi weer maar ja april doet wat hij wil